tisdag 29 januari 2008

Jag sabbade min pappas frilla!

Förlåt pappa!
Jag vet inte vad han hade färväntat sig, men jag var iaf hos honom idag och skulle raka hans skalle!
"jättebra tyckte pappa"
Jag själv grät nästan för hans skull. Helt ojämt och ju mer jag skulle försöka rädda det, destu hemskare blev det.
Stackars pappa (som inte ens verkar veta att det är synd om honom)
Vad ska farmor och farfar säga när han går dit imorron!?
Dom kommer tycka att jag förstört honom!
Tur är det iallafall att hans hår växer som ogräs! :)

Imorron ska jag hem till Samuel. Vi ska göra hemmagjorda hamburgare och dricka mängder av vin!
Ska bli jätte kul!

Och på fredag nalkas pokerkväll med tjejerna!
Ska också bli jätte kul!
Var ju flera flera månader sen sist!
Kan vi inte bara bli ungdomar igen och leva som vi gjorde då (om så bara för några dagar)

Vem vore jag utan min familj och mina vänner!?

Jag älskar er och lite till.

/E

Inga kommentarer: