onsdag 5 december 2007

Ensam!

När man lever tillsammans som vi gör här så händer det inte så ofta att man får så mycket ensamtid!
Jag har kännt mig dålig igår och idag och har därför varit hemma från jobbet!
Det har varit två sköna, lugna dagar. Jag behöver det!
Imorron är det dags att jobba igen!
På fredag ska jag jobba dubbel-pass. Först åtta timmar i "Piias butik" och sen sju timmar i min!
Vågar inte tänka på hur jag kommer må när den dagen är över! :) Jag tar det då istället!
Piia åker hem över helgen. Jag är så avundsjuk på henne!
Den energin hon kommer få, skulle jag behöva just nu!
Kan det bli ett par öl för mig och Jenny på lördag kanske!? :)


Jag saknar mina vänner, mamma, pappa, Anders, Izabella, Sebastian och Jimmy!
Känner mig inte hel utan er. Men det är ni som får mig att trampa vidare i vintermörkret!

Inga kommentarer: