lördag 1 december 2007

Fredagkväll i Oslo

Godkväll!

Klockan har passerat 00 för över en timme sen och December månad är här! Julen närmar sig. Men vad gör det!? Det är är första julen jag kommer fira utan min familj. Förstår inte varför jag kunde bestämma nåt så tokigt. Nu har jag satt upp mig på att jobba hela julhelgen. Ny på ett jobb så känner jag inte att jag vill be chefen min att ändra det igen. Det svider, och kommer nog göra tills det är över. Men jag överlever!
Nu njuter jag mest av att ha en hel helgs ledighet framför mig.
Jag ska på julebord imorron med jobbet. Ska vara hemma hos två jobbarkompisar redan vid två och fyra startar förfesten! Kan bli galet, och sånt passar mig utmärkt! :)

Har varit i oslo i fyra veckor nu. Tiden går snabbt.
Här har man mycket tid att tänka. Det är både bra och dåligt.
Jag vet vad som betyder når för mig och det är det viktigaste!

Piia och Jenny har gått och lagt sig. Jag har jobbat närmare tio timmar idag och borde också släcka ner. Men nattmänniska som man är så kommer nog lampan lysa i nån timme till!

Nu ska jag titta på ett par avsnitt desperate Housewifes i hopp om att bli trött!

Saknar, längtar, tänker!



Inga kommentarer: