torsdag 21 januari 2010

Rome here we come!


I helgen var vår familj i Surahammar och sov över. Therese och Tobias hade pratat om en spa-resa till Tallin och ville ha med oss på det.
Vi kom hem och började kika runt lite.
Vi började då titta på andra förslag och kom in på Rom. Med ryan-air kan man ju, som alla vet, flyga väldigt billigt.
Vi kollade vi upp lite hotell efter att ha hittat flyg och två dagat efter var allt betalat och klart! :)
Den 12:e februari åker med andra ord jag, Micke, Therese och Tobias till Italien, Rom Wihoo!
Det blir från fredagsmorgon till måndag eftermiddag som vi blir borta.
Liam ja. Han ska sova hos min mor, Anders och Bellaplutt.
Det känns väldiiiiigt jobbigt. Men det kommer gå bra.
Jag vet hur mamma är så det kommer inte vara några problem.

Vet ni vad vi ska göra då!?
Gå och titta på Roma-Palermo. Dom har nämligen hemmamatch på söndagen den 14.e. Så perfekt!
Vi kommer möta upp Charlotte redan på fredagen för att åka och köpa matchbiljetter.
Hon och hennes vän ska följa med oss på matchen!
Får man chans att träffa henne också! :)

Det var allt för mig idag, Eller nej. En sak till!
Igår sa Liam "paaaappppaaaadaddda" Flera gånger!
Varför sa han inte mamma för!? :(
Jag som tränat så hårt:)
Nejdå, det gör inget.
Min son har talförmåga, det enda som räknas, haha!

Inga kommentarer: