onsdag 27 januari 2010

Hailey och Liam






(tar dina foton gumman, dom var s¨fina)

Igår åkte jag och Liam hem till Sandra och Hailey!
Vi satt på mattan på golvet och de två små sötnosarna fick leka.
Hailey är verkligen så med när det gäller allt.
Hon förstår så mycket alltså! Det går fort!
När vi skulle gå fick Liam en puss och stor bamsekram av bruden. Jag med!
Det är så undderbart att se våra barn tillsammans.
Tänk att vi själva var nästan så små när vi började leka med varandra.
Och nu se sitt eget barn med just hennes, det är helt magiskt!

Idag känner jag mig inte helt hundra. Jag har ont i ena örat och känner mig lite mör i kroppen som man gör när man har feber.
Hoppas det går över tills imorgon! Jag kanske bara behöver lite sömn.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas dom kommer bli vänner för livet och ha samma vänskap som oss :) Älskar er <3

Hanna sa...

Jag tycker verkligen att ni också ska gå och se Snabba cash. Det var faktiskt en riktigt bra film. Men precis som Camilla sa så är den inte som boken. Men det gjorde faktiskt inte så mycket. Annars brukar man ju kunna störa sig på sånt som inte stämmer överens. Men den var bra ändå. :)

Hoppas att allt är bra med er annars! Kul att du har kommit igång att blogga en del igen. :)