onsdag 3 juni 2009

Fett med tjock!

Jag är dålig på att skriva men har bara känsel i en hand just nu.
Vatten i hela kroppen har jag också. Mina fötter skulle kunna passa att bäras av vilken elefant som helst! Det är hemskt.
Vår bebis ligger helt rätt nu och får komma när den vill!
Tre veckor kvar enligt ultraljudsdatumet men räknas som fullvuxen redan på fredag!
Jag orkar inte vara gravid mer. jag är trött på att vara trött.
Jag är trött på att vara såhär fet och inte kunna ha mina egna kläder i storlek 34!
Jag är trött på att väga 20 kilo mer än vad jag gjorde.

Det ör sååå synd om mig, förstår ni det!? :)

Kom nu lilla baby! Vi längtar ju efter dig så mycket!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Du får allt hålla ungen inne tills vi hinner hem. ;)

Emma sa...

Tycker synd om dig gumman :) Men snaart :D (L)

Anna sa...

Aaaah, snart kommer eran bebis Eve, helt sjukt! Men jag håller med Hanna, håll in den några dagar, och helst tills jag kommer hem från Kroatien :) Puss!

Sandra sa...

Tjockiiiiiiiiiiis :) Haha! Längtar <3