torsdag 12 juni 2008

Rhodos den 12:e juni!

Nu har det gatt en dag sedan Josse och Eric akte hem fran Rhodos.
Det har varit en underbar vecka!
Vi har haft sa kul och tisdagsnattens palmfest\nattbad kommer fa mig att le manga ganger! :)
Tack till er bada raringar! <3

Fotbolls EM har dragit igang och Rhodos ar en perfekt plats att vara pa!
Det ar riktigt bra stamning har!
Gissa om vi alla svenskar skrek i tisdags nar Zlatan satte forsta malet!
Grekerna var inte glada kan jag saga! Sa himla roligt!
Nu vantar vi alla med spanning pa lordagens match mot Spanien.
Nagot sager mig att det kan bli tuffare, men hejja ska vi!

Annars jobbar jag bara.
Borjar kannas nu och jag tanker be om en ledig dag till nasta vecka.

Jag ar dalig pa att hora av mig till er.
Men ni forstar nog.
Och ni vet alla att jag tanker pa er!

Jag ar glad att Tove, Josse, Hanna, Karin och Camilla har varandra hemma i Eskilstuna i sommar!
Ni maste ta hand om min Millis nu nar Jimmy ar borta!

Charlotte. Ska kopa det dar kortet och ringa dig. Har bara varit for lat.

Jag ska bli gudmor och ibland gor det ont inom mig Sandra att jag inte kan vara med dig under graviditeten!
Jag ar hemma lagom till forlossningen och pa dopet ar det jag som haller i den lilla. <3


Love from me to you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh älsklingen, du fick mig att börja gråta nu! *Känslig* Du behöver inte må dåligt över att du inte är här nu, jag är ändå inte så rolig att umgås med :) Du måste göra ditt och det förstår jag. Bara du finns här när bäbisen kommer :) Jag saknar dig så otroligt mycke! Längtar tills du kommer hem!! Puss från mig och gudbarnet <3

Unknown sa...

JA FAN JAG SAKNAR DEJ àSNA! àR glad att du har det wonderful in paradise=)<3