tisdag 17 juni 2008

Peta in en pinne i brasan, alskling!

Anna, jag glomde namna dig i sista inlagget. Det var inte alls min mening! Du skulle sta dar lika mycket som alla andra! :) <3

Hej alla nara och kara!

Eran lilla Evelina ar ater sjuk. Suck suck! Borjar bli riktigt trott pa att aldrig fa vara helt frisk!
vaknade upp i forrigar natt med feberfrossa och hosta!
Sa typisk nar jag antligen lyckats overtala Fourtis om att jag ska fa vara ledig pa sondag!
Inte alls samma att vara hemma fran jobbet och vara sjuk. Man blir inte utvilad av det, snarare tvartom!
Men men, bara att bita i det sura applet och ligga hemma och sura.
Big Boss gick iaf med pa att jag kunde fa vara hemma i tva dagar.
Sist kom jag tillbaka efter en dag och vilken manniska hinner friskna till pa sa kort tid!?

Matchen mot Spanien i lordags vill man agentligen inte prata om.
Spanien var riktigt duktiga och hade overtaget men sa orattvist anda! En minut liksom!!
Jag ska ladda allt jag nu kan infor matchen imorron och be till de hogre makterna!
Vore sa underbart om vi kunde ga vidare!
Heja heja Sverige!

Jag var inte glad pa Nicklas inatt ska ni veta! Jag hade antligen lyckats sluta hosta och kande att jag holl pa att somna.
Nej, men da kommer Nicklas, Helena och Alexandra in med en varsin palm (palmfest igen) och borjade hoppa pa mig och vifta med palmer. Hade jag varit frisk hade jag sakert skrattat! Det gjorde jag inte inatt kan jag lova! Puckon! Sa jag skrik pa dom med min brackliga rost och dom sag lite radda ut, stange dorren och borjade viska. men saklart att jag skulle fa daligt samvete da och gick ut med Bacardi Razz och musik till dom! Peace var det sen! Men fan vad irriterad jag var dar ett tag!

Det ar sjuka och roliga latar som spelas i varan bar. Fourtis fattar inte alls vad han spelar, men veckans tyngsta for mig ar "peta in en pinne i brasan, alskling!

Jag alskar er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kände mig lite dissad där ett tag! :) Verkar som om ni har det jättebra, skönt att höra! Kommer sakna dig på midsommarfesten vi ska ha! Puss puss

Anonym sa...

Vad jobbar du på för bar ?

Anonym sa...

Men gumman då, ovanligt att du blir sjuk :) Hoppas du hinner kvickna till lite innan du måste ställa dig bakom baren igen. Haha! Här hemma är allt bara bra, men inte så roligt väder längre. Saknar dig vännen. Snart är det din födelsedag :) Tänker på dig. Massa kärlek din Sandra.

Anonym sa...

hej söt!
ser att du kommit in i bloggandet igen. trevligt. jag gillar updateringar :)
imorn är det midsomar utan festprissen eve och vi ska försöka klara av det fast vi får no kämpa ;) bli frisk!!!!!!
puss karin