söndag 7 februari 2010

Söndag!

Klockan har passerat tio och jag sitter och fördriver lite tid på nätet.
Liam har somnat om men vaknar nog när som.

I fredags hade jag besök av sötaste Heidi och en av hennes två döttrar, Amanda.
Amanda är lite över två år och hennes andra dotter, Ninni, är tre veckor äldre än Liam.
(För er som inte vet så lärde jag känna Heidi när jag jobbade med henne på Berendsen).
I veckan ska hon komma med Ninni.
Det var iaf jäåtte kul att dom kom hit.

På kvällen lagade vi fläskfilé med potatisgratäng och tittade på tv.

Igår blev vi bjudna på tacos av min familj, Efter det så tog mamma och Anders hand om Liam medans jag och micke gick på bio. Nu har vi äntligen fått ett avslut på Stieg Larrson-triologin. Trots att man läst böckerna så saknades ändå en pusselbit. :)
Vi gick på 17-bion med alla äldre människor. Vad gör man inte när man har en son som ska hämtas och nattas i tid!? :)

Idag väntas besök av min lilla pappi. Hoppas han kommer bara. Han är rätt duktig på att ringa i sista sekund och ge återbud. Men men, inte lätt att vara han alla gånger heller och kan aldrig bli arg på honom. Så ör det med det.

Nu hör jag att Micke har vaknat så ska gå och hoppa på honom eller nåt.

Inga kommentarer: